piątek, 4 czerwca 2010

Pancakes czyli amerykańskie naleśniki...


Kolejny leniwy poranek za Nami, więc i kolejny raz był czas na spokojne śniadanie we dwoje:)
Ostatnio Pancakes pojawiły się na kilku blogach i  bardzo ale to bardzo mnie kusiły
Pancakes -słodkie , puszyste naleśniczki, w dodatku bardzo sycące, a pracy z nimi tyle co nic .

Więc nie pozostało nic innego jak je wypróbować

przepis  zaczerpnełam z blogu Joli http://smakmojegodomu.blox.pl/html, za co serdecznie jej dziękuję


ja zjadłam z sosem truskawkowym , mąż z nutella obie wersje super dobre
polecam!

2 szklanki mąki
2 jajka
1 i 1/2 szklanki mleka
75 g rozpuszczonego masła
3 łyżeczki proszku do pieczenia
3 czubate łyzki cukru

Wszystkie składniki dokładnie wymieszać, można posłużyć się mikserem. Smażyć na dobrze rozgrzanej patelni bez dodatku tłuszczu



2 komentarze:

  1. mam nadzieję, że podobnie jak my zakochałaś się w pankejkach:)Zapraszam do wypróbowania przepisu na pancakes nigelli, są równie pyszniutkie:) Buziaki Izuś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jola , oj tak jesteśmy zdecydowanie zakochani w pancakes:)
    następny do wypróbowania bedzie przepis Nigelli, dzięki za inspirację, bużka:)

    OdpowiedzUsuń