czwartek, 24 stycznia 2013

Sałatka z tuńczyka , moja ulubiona !!



Długo się zastanawiałam czy  napisać tego posta i pokazać tą sałatkę
bo zdjęcia kiepskie , zrobione w pośpiechu, modelka też niewdzięczna  itd.... na lepsze zdjęcia nie było szans  bo już goście do drzwi pukali, a wiadomo było ,że po imprezie nie będzie czego fotografować:)


NO ale jest ona na tyle wyjątkowa że chcę się nią z Wami podzielić:)


jest to pierwsza moja samodzielnie zrobiona sałatka , jakieś 15 lat temu , kiedy to w Polsce można było kupić pierwszego tuńczyka w sklepach a Polacy oszaleli na jego punkcie ....moje szaleństwo  trwa nadal......

prosta , szybka i smaczna , idealna na imprezy

robię ja tak:
woreczek ryżu ugotowanego
puszka tuńczyka w oleju
puszka kukurydzy
puszka czerwonej fasolki
3 ogórki kiszone
majonez / jogurt
sól , pieprz do  smaku
2 jajka ugotowana na twardo


wszystkie składniki  mieszamy ze sobą ( oczywiście te które należy to odsączamy) , ogórki kroimy w drobną kosteczkę , jajka też ,dorzucamy do miski gdzie mamy resztę składników i mieszamy,
doprawiamy i dodajemy w zależności od upodobań jogurt lub majonez ok 2 łyżki ,
ja dałam po łyżce jednego i drugiego.SMACZNEGO!

Wstawić do lodówki min na 2h do przegryzienia się smaków

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz