środa, 5 września 2012

Dorsz pieczony w folii.



W mojej nowej kuchni jedna z pierwszych potraw jakie zrobiłam był właśnie dorsz pieczony w folii ,danie cudowne w smaku i prostocie ,

robi się właściwie samo i to w 20 minut , czegoż moŻna więcej chcieć od  dania ?

do doprawienia użyłam gotowej mieszanki do ryb , pierwszy raz ja używałam i już wiem ,że nie ostatni , dobrane idealnie smakowo przyprawy i zioła , można śmiało posypywać rybki i cieszyć się ich smakiem

danie zrobiłam następująco:
2 filety z dorsza (dokładnie odmrożone , odsączone z nadmiaru wody) ,ułożyłam na folii aluminiowej posypałam przyprawą do ryb PRYMAT, dodałam na wierzch 2 łyżeczk masła, i zawinęłam w zgrabną paczuszkę

paczuszkę umieszczamy w nagrzanym do 180 stopni piekarniku i pieczemy ok 20 min, pamiętajmy ,żeby ryby nie przepiec bo wtedy stanie się sucha .
Podajemy z ulubionymi dodatkami.

SMACZNEGO !

4 komentarze:

  1. Zaskoczyła mnie Twoja fantazja w kuchni. Jeśli możesz to nie dziel się więcej takimi przepisami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. luqne,,to moze napisz cos sama,,uwazam ze w prostocie ,,są najpiekniejsze smaki,,sama mam resteuracyjke,,w duzym miescie i Wiedz ze te proste ,,dania są najczesciej zamawiane,wszystkie nowosci to tylko ciekawosc i dla wybranych konsumentow,,,,Iza smaczna,,wiem bo tez taką zrobiłam,,

      Usuń
  2. Przepis idealny jak na moje możliwości i talent kulinarny :D

    OdpowiedzUsuń