poniedziałek, 12 grudnia 2011

Budyń z lodami , połączenie doskonałe !!


Witam Was serdecznie, postanowiłam podzielić sie z Wami tym szalonym kulinarnym pomysłem mojego męża na dzisiejszy deser.

Ja sama nie połaczyłabym tych składnikow razem , a jak sie okazalo był to strzał w przysłowiową "10"...

ciepły budyń a na to zimne lody , dziwne, ale obłednie pyszne kiedy mieszają sie w ustach tak temperaturowe rózne smaki, gorący budyn a na to kulki zimnych lodów , no i czas wykoniania krótki, i możliwośc kombiacji ze smakami szalenie ogromna .

Ten Nasz dzisiejszy był z budyniem malinowym i lodami bakaliowymi ,myslę , ze dla moich kubków smakowych efektem doskonałym było by połaczenie budyniu czekoladowego z czekoladowymi lodami a jeszcze posypane wiorkami czekaladowymi...rozkosz

polecam ,spróbujcie SMACZNEGO !!

2 komentarze:

  1. no tak, tym połączeniem to mnie rzeczywiście zaskoczyłaś .... musze spróbować:) pozdrawiam JOla

    OdpowiedzUsuń
  2. Jola z czystym sumieniem mogę polecic , tylko dobierzcie smak budyniu do smaku lodow lepiej niz my, pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń