środa, 18 stycznia 2012

Pasta twarogowa na ostro z kminkiem :)



Po raz kolejny pasta do chleba pojawia się na moim blogu.

Dziś pasta twarogowa,ale mega ostra ,więć zaznaczam tylko dla wytrzymałych "graczy":)

Niestety nie dla mnie bo ja ostrego nie toleruję , ale już mój Mąż jest wielkim fanem wszyskiego co z ostrośći ledwo da się przełknąć i strawić :)

Jeśli jeszcze lubicie chrzan i kminek to ta pasta jest dla Was idealna !!!

oczywiście jak to z pastami,robimy na "oko" i dodajemy to co nam się tylko podoba.....:)

przygotowanie:

kostka białego sera ,łyżeczka chrzanu , łyżeczka majonezu, szczypta soli , duuuża szczypta pieprzu ,2 łyżeczki całego kminku ,na wykończenie ostrego dzieła 2 łyżeczki ostrej papryki czerwonej, jeśli konsystencja będzie za twarda możemy dodać ,ciut jogurtu lub smietany.Mieszamy i mamy pyszną pastę , która stawia na nogi:) spróbujcie sami ,POLECAM

2 komentarze:

  1. Z kminkiem to ja się jakoś nie lubię,a le z ostrym to już tak:) pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  2. Joluś a ja ani z kminkiem ani z ostrym się nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń