środa, 6 czerwca 2012

Winiary.



Cześć kochani ,
dostałam dziś  dużą paczkę z produktami Winiary  do po testowania( zdjęcia nie oddają nawet połowy tego co przyszło,)
 do tego kilka miłych  kuchennych gadżetów, ogólnie bardzo miło .

Jak wiecie nie jestem wielkim zwolennikiem testowania  produktów , ale skoro mogę pobawić się  w kuchni produktami które i tak używam , to nie będę hipokrytką i będę z tego powody zachwycona .

Oczywiście ,że wszelakie , pomysły na , fixy , dania  z woreczkami i zupy  w proszku to tylko ułamek mojej kuchni , ale nie zamierzam udawać ,że ich nie używam , dlatego podwójnie cieszę się z paczki.


Czas testowania będę skrupulatnie opisywać na blogu i jeśli coś będzie godne polecenia to najzwyczajniej w świecie będę polecać , a jeśli coś okaże się klapą nie omieszkam Wam o tym  napisać :)

pozdrowionka :)

ps. jesteście przygotowani na piątkowe rozpoczęcie EURO?
zgrzewki piwa i chipsów kupione?
czy może odcinacie się od tego i nie kibicujecie?

2 komentarze:

  1. Iza co do Euro to ja juz nie cierpię tego szumu .....i wydaje mi się, ze ta cała impreza to dla Polski będzie jeden wielki niewypał ...co do testowania to skoro i tak ich używasz to nie uważam, ze robisz coś nieodpowiedniego ..... czekam na Twoje relacje:) buzia Jola

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że jestem przygotowana:) Piwo, pizza i emocje:)

    OdpowiedzUsuń