wtorek, 21 sierpnia 2012

Kebab na grilla z fetą i zielonym ogórkiem :)





Na każdego grilla na jakiego umawiam się z moją rodzinka staram się wymyślić  coś czego jeszcze na grillu nie robiliśmy , a tu coraz ciężej bo na  grillu lądowało już prawie wszystko :)


Tym razem postanowiłam zrobić mini kebaby nadziane na wykałaczkę i podane w tortilli  z sosem a la tzatziki.

Wyszło wybornie!!!

a wszystko za sprawą mięsa które doprawiłam zupełnie inaczej niz zazwyczaj ,

do 0,5 kg mięsa z indyka mielonego dałam 2 łyżeczki przyprawy gyros , 2 starte ogórki  zielone ze skórką , kostkę fety pokruszonej , zioła prowansalskie szczyptę , jajko i kilka łyżek bułki tartej ,
wyrobiłam do uzyskania jednolitej masy i ostrożnie obklejałam patyczki , na koniec obtoczyłam w mące , mając nadzieję ,że to ochroni przed rozwalaniem się ,

Udało się!!!! ,żadna sztuka się nie rozpadła , biesiadnicy się zachwycali że taki inny   smak , którego nie znają i ten ogórek w środku  mięsa nadawał niesamowity posmak .

Tortille mieliśmy kupne , wogóle do tej pory jakoś na naszych grillowych stołach nie pojawiała się tortilla a szkoda  bo można wiele ciekawych kombinacji z niej wyczarować , kuzyn jadł , kiełbasę owiniętą tortillą , inny kuzyn pierś z kurczaka , możliwość jest wiele ......pomyślcie o niej przed swoim następnym grillem :)


wrzucaliśmy je na chwile na wierzch grillujących się pysznośći , tylko  dla podgrzania i  rolowaliśmy to wszystko z właśnie dochodzącymi czerwonym paprykami prosto z grilla i  z sosem który robiłam w następujący sposób:
( kubeczek jogurtu , ząbek czosnku przeciśnięty do niego , 2 małe ogórki starte do środka , sól , pieprz i ciut ostrej papryki ) , wyszedł rewelacyjny .

Przepis koniecznie do powtórzenia , choćby w warunkach domowych

 POLECAM

, wszystkie PRZYPRAWY które użyłam do przygotowania tego dania są firmy Prymat :)
PS.pozdrawiam Prymat , jesteście niesamowici!!

1 komentarz: