sobota, 1 września 2012

Wyniki konkursu :)

 Witam Wszystkich!!

Przepraszam ,ze wynik konkursu zamieszczonego na blogu jakiś czas temu dopiero teraz ma swoje rozwiązanie , ale mam usprawiedliwienie :) , miałam remont kuchni .....mam zupełnie nową kuchnie w której jestem mocno zakochana , okraszone to było szeregiem wyrzeczeń , ale już koniec i obiecuje pochwale się w niedługim czasie nowa kuchnią !


a teraz meritum sprawy , pytałam jaki owoc , warzywo jest na zdjęciu , i okazało się ,że nie było to zbyt trudno bo doskonale znacie to dziwactwo:)


oczywiście jest to KIWANO , nazywany afrykańskim Ogórkiem , :)



oto co na jego temat pisze Wikipedia KIWANO


kiedy my swojego przekrajaliśmy był jeszcze surowy i zielony , w smaku idento jak nasz ogórek, zobaczymy jak będzie smakował po dojrzeniu, podobno ma smakować jak połączenie ogórka i kiwi....zobaczymy

pierwsza w komentarzach  dobrą odpowiedź napisała  Justyna Kwil   i to do niej wędruje nagroda podstawka i rękawica kuchenna , proszę o kontakt na Pr lub mailu z danymi do wysyłki , pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz