wtorek, 9 października 2012

Spaghetti z gulaszem i zółtym serem :)




Ja dziś w zasadzie nie z żadnym przepisem tylko propozycją podania ,zwykłego  gulaszu
nazywanego przez innych sosem gulaszowym
 nie wiem czym się to różni ale spotkałam się już z obiema wersjami i obie wersje  były jak lew bronione ,że są poprawne ;)


Jak wiecie kocham kupować makaron ,
gorzej idzie mi z jego jedzeniem ,
chyba najbardziej przemawia do mnie ten zwany spaghetti ,
dziś zaszalałam i podałam go sobie  własne polanego sutą porcją gulaszu z szynki wieprzowej z dużą ilością przypraw , całość posypałam serem i rozkoszowałam się , takie to dobre było :)

Dla Wszystkich tych którzy podają gulasz ze świderkami lub innym grubym makaronem polecam skuście się na taką wersję,  SMACZNEGO !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz