niedziela, 20 stycznia 2013

Łosoś pieczony , kwintesencja smaku w smaku !!




Pan Łosoś !!!!

niedościgniony , w mojej kuchni, na 1 miejscu wszelakich ryb ,

przepadam za jego smakiem , konsystencją , zapachem , kolorem , no co poradzę ,że jestem jego wierną fanką:)

jego doskonały smak jest na tyle doskonały sam w sobie , że nie potrzebuje , wielu przypraw itd ,
ja swojego przyrządzam zawsze tylko mocno posypanego pieprzem i solą

piekę w nagrzanym piekarniku ( 180 stopni , góra dół)  ok 20-30 min w zależności od piekarnika , uważajmy żebyśmy nie przepieli ryby  bo będzie  wtedy sucha .:(

całe szczęście ,że mój mąż nie cierpi łososia , cała porcje mam zawsze dla siebie !!

zastanawiam się ale chyba powinnam  jakiś fanklub  łososia stworzyć a może taki już istnieje ? jak tak to dajcie namiar chętnie się zapiszę :):):)

1 komentarz:

  1. ale mi smaka narobilas!!! uwielbiam ryby a losos zajmuje zaraz po karpiu 1 miejsce. pycha:)

    OdpowiedzUsuń