poniedziałek, 10 czerwca 2013

Grillowane szparagi .



Witam Was serdecznie , czas szparagów trwa w najlepsze więc grzechem  było by ich choć raz w sezonie nie przygotować , nie jest to moje ulubione warzywo dlatego kilka razy w sezonie zupełnie mi wystarczy.


Zawsze szparagi gotowałam , ale ostatnio koleżanka podpowiedziała mi ,że Ona szparagi grilluje na patelni , dzięki Kasiu , no i ja w mig podłapałam ten sposób.


W kilka minut mamy smaczne grillowane szparagi , pęczek młodych zielonych szparagów umyć , podłamywać zdrewniałe końce obtoczyć w oliwie z oliwek z sola pieprzem i odrobiną czosnku , układać na gorącej patelni grillowej i grillujemy z obu stron po kilka minut, SMACZNEGO !!

1 komentarz:

  1. Mianowałam Twojego bloga do Liebster Blog Award - http://jusia-part1.blogspot.co.uk/

    Pozdrawiam
    Jusia :)

    OdpowiedzUsuń