niedziela, 23 czerwca 2013

Krem z czosnku !


Chodziła za mną od jakiegoś czasu zupa krem , kiedyś w jakimś programie kulinarnym widziałam ,że prowadzący robi krem z czosnku i postanowiłam wreszcie zrobić go w domu.

Z racji tego ,że dawno zapomniałam jak wspomniany prowadzący go robił poszperałam po blogach , znalazłam kilka ale w każdym coś było nie tak , więc po prostu zrobiłam po swojemu z każdego przepisu czerpiąc po troszeczku.

Wyszła rewelacyjna , po prostu niebo w gębie !! oj tak dokładnie takiej zupy mi się chciało..........
Może się wydawać ,że ilość czosnku użyta w tym przepisie jest zbyt duża , ale proszę mi zaufać :)

2 główki czosnku obieramy , ząbki kroimy na kawałki , wrzucamy na patelnie kilka łyżeczek margaryny , poszatkowaną cebule i czosnek na małym ogniu przesmażamy do szklistości , w garnku przygotowujemy 1,5 litra bulionu , ja dałam drobiowy z kostki bo innego nie miałam , do bulionu dorzucamy przesmażoną cebulkę z czosnkiem , dodajemy 5 - 6 ziemniaków gotujemy do miękkości ziemniaków , dodajemy 2 małe serki topione śmietankowe ,kiedy wszystko zmięknie miksujemy zupę na krem , na koniec dodajemy pół szklanki słodkiej śmietanki , lub szklankę mleka do zabielenia zupy , podajemy z grzankami lub chipsami chlebowymi ,  ja tak zrobiłam !!POLECAM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz