niedziela, 24 listopada 2013

Babeczki makaronowo, jajeczno. łososiowe :)



Nie ma to jak zapomnieć kupić chleba na weekend:)

Nie ma to jak być leniuszkiem i nie wybrać się do sklepu po raz kolejny żeby pieczywo zakupić , no ale każdy wie jestem leniem ,więc zostaliśmy bez pieczywa na weekend , i jak się okazało nie ma tego złego co by na dobre  nie wyszło , przysłowia jednak maja moc :):)


Trzeba było wykombinować coś na śniadanie ,no i po otwarciu lodówki odkryłam ,że mam makaron nitki ugotowany dzień wcześnie do zupy , jajka , wędzonego łososia i to wystarczyło żeby zrobić genialnie dobre babeczki.


Robiłam takie babeczki pierwszy raz i w zasadzie wszystkie składniki użyłam "na oko" , ale już wiem ,że będę kombinować  takie babeczki z innymi składnikami niż ser i łosoś bo są genialne w smaku.

Na śniadanie sprawdziły się idealnie ale będą równie dobre na kolacje czy na imprezę  przy piwie ,  delikatne , lekko słone z serowa skórką ,nutą łososia ,i makaronem  POLECAM


szklanka ugotowanego makaronu Czanieckiego , nitki
pół szklanki sera żółtego , startego na drobnej tarce
5 jajek
2 plastry wędzonego łososia
sól  , pieprz zioła do smaku , ja użyłam ziół prowansalskich , szczypiorku i szczypty bazylii


wszystkie składniki dokładnie mieszamy na jednolita masę , wlewamy do kokilek na muffinki i wstawiamy do piekarnika na ok 25-30 min w temperaturze 180 stopni ,  po tym czasie sprawdzić patyczkiem czy  masa w środku się upiekła , GOTOWE


PS. wieczorem zrobiłam kolejna porcje , ale tym razem dałam babeczka ostygnąć i jedliśmy je na zimno , doskonałe !! chyba nawet lepsze niż na ciepło !!

2 komentarze: