poniedziałek, 10 lutego 2014

Nadziewane łódeczki z mięsa mielonego.




Witam Was , dziś rewelacyjny przepis na kotlety inaczej , bo pieczone w piekarniku z fajnym nadzieniem:)
Smak mają zupełnie genialny , ja zakochałam się w nich od pierwszego podania , mam nadzieję ,że Wy też .


0,5 kg mięsa mielonego , u mnie indyka przygotowujemy jak na tradycyjne kotlety mielone ( nie będę się tu rozpisywać jak bo każda Pani Domu ma swój przepis)

1 paprykę czerwoną , i 2 ogórki kiszone kroimy z drobna kostkę  i przesmażamy na oliwie kilka minut , odstawiamy

z mięsa formujemy kotlety układamy na papierze do pieczenia , na każdym kotlecie robimy wgłębienie i nakładamy farsz , na wierzch kładziemy kawałek mozarelli  i wstawiamy do nagrzanego do piekarnika na ok 25 minut , podajemy z ulubionymi dodatkami . .Naprawdę POLECAM

1 komentarz:

  1. Oj serduszko aż ślinka leci tak apetycznie wyglądają .Dodawałam do mielonego marchew , groszek , warzywa ale do głowy mi nie wpadło na wierzch mielonego .Super pomysł pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń