poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Sałatka makaronowa z serem, łososiem i jajkiem.



W sobotę  miałam gości zrobiłam sałatkę  tzn czyścicielkę lodówki :)

Dzięki współpracy z producentem ryb Graal mam teraz pole   do popisu i mogę korzystać do woli z pysznych rybek ,
 więc  siłą rzeczy moja sałatka musiała być z rybą ,wyszła przepyszna i zupełnie nietypowa w smaku w związku z połączeniem łososia w oleju i łososia w sosie pomidorowym.

reszta składników jest równie prosta a efekt końcowy super

paczka makaronu drobnego ( u mnie Czaniecki literki)
4 jajka
20 dkg sera żółtego
puszka kukurydzy
puszka łososia w oleju odsączonego z zalewy
puszka łososia w pomidorach , dodany w całości

wszystkie składniki wymieszać doprawić sola , pieprzem, wstawić na noc do przegryzienia się smaków.  POLECAM  !!

1 komentarz: