sobota, 8 listopada 2014

Pizza na spodzie makaronowym .



Taka mała wariacja z pizzą. Miałam makaron więc go wykorzystałam i powstała tak smaczna zapiekanka-pizza na makronowym spodzie.



600-700 g ugotowanego makaronu nitki, użyłam Czaniecki
2 jajka
5 dużych plastrów salami
4-6 pomidorków cherry
przyprawa do pizzy
100 g startego żółtego sera (dałam goudę i cheddara)

Ugotowany makaron wymieszać z jajkami i garścią startego sera, doprawić przyprawą do pizzy. Przełożyć do formy na tartę natłuszczonej masłem. Masę makaronową wyrównać. Na wierzchu ułożyć pokrojone w paseczki salami i posypać odrobiną przyprawy do pizzy. Ułożyć pomidorki pokrojone na połówki lub ćwiartki. Posypać pozostałym serem. Wstawić do piekarnika nagrzanego na 180 C i zapiekać ok 30 minut. Podawać z keczupem.



2 komentarze: