piątek, 9 października 2015

Placki ziemniaczano szpinakowe



Nie ma to jak poimprowizować w kuchni , zawsze wyjdzie z tego coś pysznego , miałam  ugotowane ziemniaki , szpinak z obiadu , połączyłam i wyszły megaaaa  placki , musicie spróbować

3 ziemniaki (ok. 1/2 kg)
1/2 opakowania mrożonego szpinaku
80 g fety
1-2 niewielkie cebule
2 ząbki czosnku
2 łyżki bułki tartej
1 jajko
Sól
Pieprz


Ziemniaki ugotowałam w osolonej wodzie. Cebulę drobno pokroiłam i podsmażyłam aż się dobrze zeszkliła. Dodałam szpinak i przeciśnięty przez praskę czosnek. Posoliłam i smażyłam przez ok 6-7 min. 

Ugotowane ziemniaki utłukłam, dodałam do nich przestudzony szpinak, pokrojoną drobno fetę,  i bułkę tartą oraz rozbełtane jajko. Posypałam obficie czarnym pieprzem , Całość dobrze wymieszałam.

Porcje nabierałam łyżką i formowałam niezbyt grube placuszki. Na dobrze rozgrzanym oleju smażyłam po ok. 2 min z każdej strony.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz