sobota, 29 maja 2010

Maślane ciasteczka ...

Tak mnie jakoś dziś naszło żeby coś dla męża upiec ( bo ja sama to nie jestem zwolennikiem słodkości) a jeśli już coś piekę , to musi to być szybkie i proste (moje zdolnosci cukiernicze pozostawiają wiele do życzenia :) )
a jak proste i szybkie to ciasteczka ,
polecam!! są delikatne , kruche , słodkie.

przepis ten mam z jednego  zaprzyjaźnionego forum,  podawała go tam Ewam , a ,że nic nie zmieniałam to cytuję go za nią (dzięki za przepis Ewuniu)

Składniki:
120 g miękkiego masła

1 żółtko

4 łyżki cukru

160 g mąki

kilka kropel aromatu waniliowego
Wykonanie
Wszystkie składniki zagnieść. Z ciasta zrobić kuleczki mniejsze od orzecha włoskiego. Kłaść na blachę wyłożoną papierem do pieczenia. Spłaszczać widelcem, tworząc jednocześnie wzorek.
Piec około 15-20 minut w temperaturze 180 stopni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz