czwartek, 22 lipca 2010

Czekoladowe capuccino z lodami ...



W pewnym wydziale ,pewnego Urzędu Miasta w pewnym mieście , wpadli wczoraj na genialny pomysł jak ochłodzić i osłodzić sobie pracę, postanowili zrobić kawę z lodami...
Kawę zaparzyli , ostudzili , a naiwnego wysłali po lody , chwilę póżniej rozkoszowali się pyszna kawą.



Pomysł ten podchwyciłam w lot mimo , że nie pracuję w tym pewnym wydziale a nawet nie mieszkam w tym pewnym mieście.
w związku z tym , że nie piję zwykłej kawy w ruch poszło capuccino czekoladowe :)


0,5 litra zimnego mleka
5 stołowych łyżek cappucino czekoladowego
2 stołowych łyżek cacao rozpuszczalnego

wszystkie składniki dokładnie wymieszać rozlać do szklanek, do każdej szklanki włóżyć  2 gałki lodów czekoladowo-śmietankowych. GOTOWE
rzadko coś mnie zachwyca , ale ta kawa szczerze mnie zachwyciła :)

6 komentarzy:

  1. Najprostszy sposób na kawę mrożoną...i najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Arven masz rację klasyka zawsze sie obroni swoją prostotą !!

    OdpowiedzUsuń
  3. taką kawę mogłabym pić na okrągło, zimna i kawowa, to coś dla mnie, bo smak kawy ubóśtwiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Też taką sobie robię, no, może troszkę inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w pobliżu nie mam nikogo kto z chęcią poleciałby po lody... a kawę właśnie piję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne słodkości
    dla wielbicieli kawy, dla mnie

    OdpowiedzUsuń