czwartek, 8 września 2011

Sałatka z pieczonych ziemniaków , fasolką szaparagową i kropką nad "i", kurkami przysmażonymi z cebulką :)


ta sałatka a raczej dodatek do mięs powstał pod wpływem chwili

,miałam upieczone ćwiartki ziemniaka , na jutrzejszy obiad ,
do tego miałam podać rolady schabowe i tyle

ale, że zabłąkała mi sie w lodówce fasolka szparagowa trzeba było ją koniecznie wykorzystać, więć ziemniaki upieczone , fasolka ugotowana ,ale brakuje kropki nad "I" zeby danie "miało ręce i nogi"
bez długiego rozmyśalnia tą kropką nad "I" , musiały byc kurki ktore w lodowce czekały.... doszekały sie maleństwa moje swojej premiery!

w solidnej misce zmieszałam ziemniaki , ugotowaną fasolke i połączyłam z przesmażonymi na cebulce kurkami , całość wymieszałam i GOTOWE

mozna podawać jako samodzielne danie lub jako dodatek do mięś
polecam bo super wyszło , ja podawałam z roladami schabowymi (o których niedługo) na ciepło.
SMACZNEGO

4 komentarze:

  1. Ktoś tu ponoć stracił wenę do gotowania ...jakoś tego nie widać:) sałatka wygląda przepysznie:) pozdrawiam kochana:)Jola

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, pyszności! Takie smakołyki to ja lubię, jeszcze na ciepło...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dania przyrządzane pod wpływem impulsu są najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń