środa, 7 września 2011

Tagiatelle z tuńczykiem w sosie serowym


no!!!!
UDAŁO się, jest przepis ,
może nie aż tak wykwintny jaki planowałam ale za to jaki pyszny ,
jakoś wena mnie opuśćiła , nie chce mi się ,przyznam się szczerze , ani gotować , ani za bardzo jeść a tym bardziej fotografować i wklejać,
mam nadzieję, że to czas krótkotrwały i znowó niedługo mnie natchnie

dzis prościutkie tagiattele w sosie serowym z tuńczykiem

klasyk!!!!!


makaron ugotujemy wd opakowania , na patelenie wlewany kartonik słodkiej śmietanki dorzucam kostkę serka topionego , i ugotowany makaron , dorzucamy też tuńczyka z puszki odcedzonego czy to z wody czy z oliwy , wszystko mieszamy , na maleńkim gazie pozawalamy "dojść" sosowi do aksamitnej konsystencji , i GOTOWE , BOSKIE W SMAKU, pozdrawiam
SMACZNEGO

3 komentarze:

  1. z tunczykiem i w sosie serowym... ale to brzmi pycha:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie zjadłabym taki obiad:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak proste, a tak pyszne ...Izuś musze kiedys zrobic koniecznie:) pozdrawiam jola

    OdpowiedzUsuń