środa, 20 czerwca 2012

Jajeczno-chrzanowa pasta do chleba :)






hahah chyba powinnam zostać okrzyknięta królową past jajeczkno , twarogowych ,

 bo nie ukrywam , kocham je za prostotę  i mozliwość wykorzystania  wszystkiego  co mamy w lodowce i na co oczywiście mamy ochotę :)

teraz prosta jak każda pasta , ale nie dla każdego ,

 tym co nie tolerują chrzanu radzę omijać  ją szerokim łukiem ...
, jestem pierwszą osobą która tak robi , ale dzielnie przygotowuję pasty  z chrzanem  dla m , bo  on je uwielbia :)

a co mi tam , zrobienie takiej pasty to kilkanaście min a radość m, nie do opisania :)

do tej pasty wykorzystałam 4 jajka  ugotowane na twardo , posiekane w drobna Kostkę , doprawione solą , pieprzem  , łyżeczka jogurtu i dwiema  łyżeczkami  tartego ,dobrego  chrzanu.

 jeśli jesteście fanami tego ostrego korzenia dodajcie więcej  zamieszajcie i postarajcie się ugnieść tak widelcem ,żeby nie było grudek , ja do swojej pasty dodałam , kilka plastrów kiełbasy w ramach sprzątania lodówki:)

doskonale do pasty nadaje się  jakakolwiek  zielenina , czy też papryka  żeby nadała ,świeżości,i koloru , szczypiorek i pietruszka tez mile widziani:)

POLECAM !!

2 komentarze: