wtorek, 31 lipca 2012

Dobra Rada z mądrej książki :)



 W dniu  2 czerwca ukazał się pierwszy wpis  na moi blogu  z cyklu "dobre rady" ,
 miał to być cykl dobrych rad , pojawiający się regularnie  a  przydający się w kuchni ,w domu i ogrodzie ,

niestety moja niekonsekwencja sprawiła ,że  dopiero dziś pojawia się kolejny wpis w tym temacie !

Wszystkie porady pochodzą z książki widocznej na zdjęciu powyżej, jest to praca zbiorcza , więc nie podaje autora .

Moim małym postanowieniem niech będzie ,że postaram się aby porady ukazywały się raz w tygodniu

pewnie  z czasem wybiorę jakiś  konkrety  dzień , żeby czytelnicy mogli wiedzieć kiedy ich się spodziewać :) ,
oby tylko konsekwencji  mi  starczyło a jak będę się obijać to proszę mnie skutecznie do pionu stawiać :)


a teraz do rzeczy...

DOBRA RADA :

Zneutralizuj  sól cukrem .

zdarzyło CI się przesolić gulasz ,albo potrawkę , kiedy pyrkotała sobie na kuchence?
Uratuje ją łyżeczka cukru która wchłonie nadmiar soli i pomoże zrównoważyć smak ,
 nie masz pod ręką cukru? dodaj łyżkę miodu



4 komentarze:

  1. Albo surowy ziemniak :P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. POtwierdzam , surowy ziemniak też pomaga:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja rowniez potwierdzam surowy ziemniak :D ale nie raz jest tak ze w zupie warzywa sa juz miekkie wiec gotowanie kolejnego ziemniaka nie bedize dobrym pomyslem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobra rada:)) ja slyszalam cos o ryzu:)ale chyba w jakims woreczku trzeba go bylo do garnka wrzucic:)

    OdpowiedzUsuń