środa, 2 stycznia 2013

Klasyczne mielone z marchewką w środku.




No i po świętach , po Nowym Roku zobaczymy co przyniesie następny :)

mam nadzieję,że był to dla Was fajny czas , dla mnie średni z powodu choroby  która odbierała chęć  do biesiadowania , uśmiechu i jedzenia , no ale było minęło nie ma co roztrząsać.:)
temat zamknięty :)


Bardzo ale to bardzo spodobał mi się pomysł jednej z blogerek   na postanowienia noworoczne,
 a mianowicie zaplanowała to co ugotuję w tym roku a nigdy wcześniej nie robiła , .


Podłapałam pomysł w mig i następny post będzie o takich moich postanowieniach, ciekawe co wymyślę ? :)



Dziś mega szybki pomysł na obiad , zwykłe klasyczne mielone , ale z dodatkiem marchewki  która została z niedzielnego rosołu .
do 500g  mielonego mięsa z łopatki dodałam posiekana cebulkę , 4 ugotowane i rozgniecione w palcach marchewki , sól , pieprz do smaku , wyciśniętą , wcześniej namoczoną kajzerkę , jajko , i szczyptę przyprawy do mielonego PRYMAT, zmieszałam wszystko obtoczyłam w bułce tartej i upiekłam na złoto na margarynie , gotowe do podania z ulubionymi dodatkami , polecam !!

2 komentarze:

  1. Mmmm, wspaniały pomysł. Napewno wybróbuję. Zapraszam również do siebie. Może znajdzieś coś ciekawego dla siebie. http://prostoipysznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No pomyśł z marcewką świetny mielone ma to do siebie ze można kombinowac .Pamiętasz jak robiłąm tą pieczeń z mielonego w kąpieli wodnej piekłam idzie tak samo robić klopsy z niespodzianką ogórek kiszony ,pieczarki jajko na twardo w kostke w środek takt troszkę zabawy ale warto czasami zwykłe mielone zmienic smak cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń