sobota, 28 grudnia 2013

Sałatka 3 składnikowa z awokado




Kilka razy zdarzyło mi się próbować awokado , ale zawsze w taki sam sposób , obrane , pokrojone na plasterki i zawsze moja reakcja była taka sama .......brrrrrrr .......mydło :) , no nie zupełnie nie mój smak.


Więc tak sobie trwałam w przeświadczeniu ,że awokado  jest be  przez bardzo długi czas .


Kiedyś  trafiłam na imprezę do znajomych i na stole stało kilka sałatek , wszystkie skosztowałam i wszystkie były pyszne , kiedy zaczęłam dopytywać Panią domu co w której sałatce jest , zaniemówiłam kiedy okazało się , że w jednej z nich jest awokado , sałatka  była pyszna , więc wzięłam przepis.


Najlepsze jest to ,że owa pyszna sałatka składa się tylko z 3 składników  , awokado , jajek i sparzonej cebuli  , jednak w prostocie siła :):)


Teraz robię taka sałatkę  w domu i jest to  jedna z moich ulubionych.

4 jajka
awokado
duża cebula
sól, pieprz majonez


jajka gotujemy na twardo ,kroimy drobno , awokado obieramy i także drobno  kroimy , cebule szatkujemy  przelewamy wrzątkiem , wszystkie składniki mieszamy , dodajemy majonez , doprawiamy do smaku solą , pieprzem GOTOWE


ta sałatka rewelacyjnie tez smakuje na gorącym toście jako pasta do chleba , koniecznie spróbujcie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz