wtorek, 8 marca 2011

Nagettsy z kurczaka - totalna pomyłka

No zawsze mi się wydawało , że jestem mądrzejsza i wiem co dla mnie dobre ,
i kolejny raz okazało sie , że tak nie jest......
po raz kolejny (oczywiście pod pokusem kilku  reklam telewizyjnych ,) zakupiłam  fix do nuggetsów i nie wiedząc czemu spodziewałam sie jakiegoś bum smakowego , czegoś  , do częgo będe chciała wracać , ale nic z tych rzeczy nie nastąpiło , gorzej, poczułam sie jak skończony kretyn, że ufałam że suszona panierka w proszku i suchy sos może podbić moje podniebienie....:):) no  nic człowiek uczy sie na błędach a w dodatku przez całe życie , może to doświadczenia uchrobi mnie znów na jakiś czas od kupowania tego typu rewelacji kulinarnych....


ah , dość smęcenia ,

 pomyślcie jakie możecie przygotować pyszne , zdrowe nuggetsy , panierująć je  nornmalnie albo z dodatkiem płatków kukurydzianych ., czy słonych paluszków , i zamiast sosu z torebki  będzie lepszy ketchub zmieszany z ajvarem....

2 komentarze:

  1. Isa, zgadzam się w 100% że panierka z płatków kukurydzianych jest o niebo lepsza od każdego "sklepowego" fixu.
    Hmmm.... o panierce ze słonych paluszków nie słyszałam... pora się przyjrzeć im bliżej :D
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. polecam Ci panierkę z pokruszonych słonych krakersów. Smak niesamowity. Piersi kurczaka uprzednio namocz jeszcze w maślance doprawionej solą i pieprzem, a efekt Cię zauroczy :)
    i pamiętaj - by nauczyć się chodzić, musisz kilka razy upaść. Nie zrażaj się. Gwarantuję Ci, że drugi raz tego błędu już nie popełnisz :)

    OdpowiedzUsuń