wtorek, 24 września 2013

Filet z kurczaka w sosie śmietanowo-ziołowym




Ja  niedobra , ja grzesznica , kulinarna grzesznica ,

 zamiast misternie  gotować potrawę od podstaw , zdrowo,  domowo , bez konserwantów , poszłam na łatwiznę , po  raz kolejny, i  kupiłam w sklepie jakiś fix do potraw i beszczelnie się nim zajadaliśmy , bo okazał się całkiem w porządku.


jego niewątpliwą zaletą jest szybkość przygotowania potrawy ,  i fajny śmietanowo -ziołowy smak , ja podałam całość z ziemniakami ale myślę ,że równie ok będzie z ryżem czy makaronem.
Nawet myślę ,że z makaronem będzie dużo lepszy niż z ziemniakami.


Oczywiście nie będzie tu przepisu bo ciężko o taki w tym wypadku , bo wystarczy pokroić pierś kurczaka w kostkę , podsmażyć z cebulką ,dodać fix , wodę, śmietankę i chwilę pogotować i mamy finalne danie ,

Użyłam fixu Knorr , kurczak w sosie śmietanowo - ziołowym.

I zapewniam ,że jeszcze po niego kiedyś sięgnę bo jest godny polecenia . POLECAM !

4 komentarze:

  1. O widzę, że Izabella przez 2 l - moja córka nad tym bardzo ubolewa, bo ma tak samo;-) No cóż, czasami trzeba się posiłkowac gotowcami;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli nie wiesz nawet, w jaki sposób stawia się przecinki, nie bierz się proszę za pisanie bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takiego kurczaczka :) chodź najlepiej jak zrobi go mama własnym tajemnym sposobem...

    OdpowiedzUsuń