niedziela, 6 kwietnia 2014

Brownie :)



Co jeśli w środku nocy zachce Nam się coś obłędnie dobrego, czekoladowego, kalorycznego?
No jak to co , pieczemy ....
Ja odmierzam składniki , mąż  miesza , piekarnik piecze , święta trójca :)


Ciasto wychodzi niziutkie jak to brownie , ale grzesznie czekoladowe , miękkie , obłędne w smaku.


115g masła
100g czekolady
2/3 szklanki cukru
2/3 szklanki mąki pszennej
1/4 szklanki kakao
1/4 łyżeczki soli
2 jajka


Masło i czekoladę roztopić w garnku do uzyskania jednolitej masy (uważać, żeby się nie przypaliło, najlepiej po prostu mieszać ciągle).
Zdjąć z palnika, ostudzić lekko, dodać pozostałe składniki i dokładnie wymieszać, bądź zmiksować. Ja nie mam tutaj miksera, więc dodawałam po trochu dokładnie mieszając.
Masę przelać do małej formy (zalecana 20x20cm).U mnie forma na tartę
Piec w 160 stopniach przez 30/35 minut.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz